Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć poprzez stronę internetową, infolinię lub e-mailem. Dokładna instrukcja znajduje się na podstronie „Składanie zamówienia” do którego odnośnik umieszczony jest w stopce.

Jaki jest numer konta do przedpłat?

Przy wyborze płatności przelewem tradycyjnym prosimy o uregulowanie płatności na poniższy numer konta:

86 1140 2004 0000 3102 5422 9752

AM Group Poland Małgorzata Iwanowicz

ul. Szafranowa 6

05-825 Odrano-Wola

W tytule należy podać numer zamówienia, który przesyłany jest mailem po jego złożeniu.

Czy można dokonać płatności kartą płatniczą?

Tak, płatność jest możliwa za pośrednictwem operatora Blue Media SA.

Czy przesyłka jest dyskretna?

Wszystkie przesyłki są w 100% dyskretne. Nic nie wskazuje na rodzaj wysyłanych artykułów. Wysyłamy produkty opakowane w szary karton, oklejone bezbarwną taśmą. Dyskretnym nadawcą przesyłki jest firma AM Group Małgorzata Iwanowicz.

Kiedy zostanie wysłana moja paczka?

Zamówienia składane od poniedziałku do piątku:

Zamówienia pobraniowe złożone do godziny 12.00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie zostają wysłane kolejnego dnia roboczego.

Zamówienia przedpłatowe, za które płatność zostanie zaksięgowana do godziny 12.00 realizujemy tego samego dnia. Zamówienia opłacone po tej godzinie są wysyłane kolejnego dnia roboczego.

Zamówienia składane w piątek po godzinie 12.00 oraz w trakcie weekendu:

Zamówienia pobraniowe oraz przedpłatowe, za które zostanie zaksięgowana płatność wysyłane są najbliższego dnia roboczego tj. w poniedziałek. W analogiczny sposób realizowane są zamówienia złożone/opłacone w dni ustawowo wolne od pracy.

W jaki sposób zostanie doręczona moja paczka?

Oferujemy dwie możliwość doręczenia przesyłki:

- dostarczenie pod konkretny adres przez kuriera Inpost

- dostarczenie do Paczkomatu Inpost

99% przesyłek doręczanych jest następnego dnia roboczego po wysłaniu.

Nie mamy żadnego wpływu na pracę kurierów. W przypadku problemów z doręczeniem paczki prosimy o bezpośredni kontakt odpowiednio z infolinią Inpost pod numerem +48 722 444 000.

Czy możliwa jest wysyłka poza granicę Polski?

Aktualnie nie realizujemy doręczeń międzynarodowych.

Czy jest możliwy zakup kuponu upominkowego?

Tak, oferujemy taką możliwość. Kupony dostępne są w menu kategorii, w lewej dolnej części strony.

W jaki sposób zapłacić kuponem upominkowym?

Przy finalizacji zamówienia należy wpisać w formularzu stosowny kod, wysłany na adres e-mail po opłaceniu zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl