Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Chcesz wymienić go na inny? Zabawka jest zepsuta? Poniżej zamieszczamy instrukcje postępowania.
Zwrot:
Zwrotowi podlegają artykuły nieużywane, zapakowane w oryginalne, niezniszczone opakowanie. Należy zabezpieczyć je tak, by nie uległo uszkodzeniu oraz nie miało kontaktu z taśmą klejącą. Prosimy o dołączenie paragonu oraz wypełnionego, podpisanego formularza zwrotu (wzór dostępny tutaj). Paczkę należy wysłać Pocztą Polską na adres firmy:
AM Group Poland Małgorzata Iwanowicz
ul. Cedrowa 1B
05-825 Czarny Las
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Koszt zwracanej przesyłki pokrywa kupujący.
Po otrzymaniu paczki niezwłocznie przystępujemy do jej weryfikacji. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od doręczenia do nas przesyłki.
Wymiana:
Prosimy o dokonanie zamówienia artykułu, na który ma zostać dokonana wymiana. Artykuł wymieniany należy wysłać według instrukcji zamieszczonej w akapicie „Zwrot”.
Reklamacja:
W przypadku otrzymania niedziałającej zabawki prosimy o wysłanie jej w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Przesyłka powinna być odpowiednio opakowana i zabezpieczona by nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu.
Prosimy o dołączenie paragonu (lub oświadczeniu o jego zgubieniu, wzór dostępny tutaj) oraz wypełnionego, podpisanego formularza reklamacyjnego (wzór dostępny tutaj). Paczkę należy wysłać Pocztą Polską na adres firmy:
AM Group Poland Małgorzata Iwanowicz
ul. Cedrowa 1B
05-825 Czarny Las
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.
W przypadku uznania reklamacji, koszt przesyłki zostanie zwrócony przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.