Zwrot, wymiana i reklamacja

Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Chcesz wymienić go na inny? Zabawka jest zepsuta? Poniżej zamieszczamy instrukcje postępowania.

Zwrot:

Zwrotowi podlegają artykuły nieużywane, zapakowane w oryginalne, niezniszczone opakowanie. Należy zabezpieczyć je tak, by nie uległo uszkodzeniu oraz nie miało kontaktu z taśmą klejącą. Prosimy o dołączenie paragonu oraz wypełnionego, podpisanego formularza zwrotu (wzór dostępny tutaj).  Paczkę należy wysłać Pocztą Polską na adres firmy:

AM Group Poland Małgorzata Iwanowicz

ul. Szafranowa 6

05-825 Odrano-Wola

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Koszt zwracanej przesyłki pokrywa kupujący.

Po otrzymaniu paczki niezwłocznie przystępujemy do jej weryfikacji. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od doręczenia do nas przesyłki.

Wymiana:

Prosimy o dokonanie zamówienia artykułu, na który ma zostać dokonana wymiana. Artykuł wymieniany należy wysłać według instrukcji zamieszczonej w akapicie „Zwrot”.

Reklamacja:

W przypadku otrzymania niedziałającej zabawki prosimy o wysłanie jej w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Przesyłka powinna być odpowiednio opakowana i zabezpieczona by nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu.

Prosimy o dołączenie paragonu (lub oświadczeniu o jego zgubieniu, wzór dostępny tutaj) oraz wypełnionego, podpisanego formularza reklamacyjnego (wzór dostępny tutaj).  Paczkę należy wysłać Pocztą Polską na adres firmy:

 AM Group Poland Małgorzata Iwanowicz

ul. Szafranowa 6

05-825 Odrano-Wola

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.

W przypadku uznania reklamacji, koszt przesyłki zostanie zwrócony przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl